Гра-квест «Великий скарб бібліотеки»
за книгами сучасних дитячих письменників.
Ведучий: Наша
зустріч в бібліотеці, сьогодні трохи незвичайна. Ми проведемо з вами квест. Це така гра з
цікавими завданнями та розкриттям таємниць. Як ви вважаєте, що в бібліотеці саме
цікаве?
Ведучий: А тепер ми пошукаємо захований
скарб бібліотеки? (Звучить казкова
музика)
Уявіть, що коли в бібліотеці нікого немає, все
стихає, гасне світло, то оживають герої та сюжети книг - вигаданих і правдивих
історій. Давайте трохи дамо волю своїй фантазії і спробуємо познайомитеся з
незвичайними героями. А на сторінках книг сучасних українських дитячих авторів
живуть дивні й казкові створіння!
Подивіться на нашу книжкову
виставку. Давайте разом прочитаємо її назву: авторів «Чарівний і загадковий
світ сучасної дитячої книги». Ви думаєте
всі книги просто стоять мовчать і чекають коли хтось їх візьме? Нічого
подібного! Вони зберігають у собі багато пребагато чудес і секретів. (Ведучий
бере книгу в руки і підносить до вуха) Ця книга хлюпає і цвірінчить. А, ну
звичайно, тут живе Птаха Корабель. (Ведучий відкриває книгу Катерини Лебедєвої
«Птаха Корабель», в ній картинка із зображенням героя Птаха Корабля)
- О, пробачте, що потурбували
Вас, шановний Птаха Корабель. О, так, так! Я знаю, що Ви чекаєте свого
помічника Івана Кажана. Він шукає плащ для вашого виступу в Танц-опері. Та не
хвилюйтеся, він п’є каву-гороскоп на мосту Випадковостей. Звичайно він встигне!
У нього ж є кишенькова машина часу. Приділіть, будь ласка, нам трішечки своєї
зіркової уваги і підкажіть, як нам знайти в бібліотеці таємний скарб?
(Нерозбірливий шепіт)
- Я розумію, що це таємниця, та
може хоч якусь підказочку нам дасте, якийсь натяк?
Що, що? Абетка? Автори? Книги?
(Книга зачинилася) Діти, ви хоча б щось зрозуміли?
(Діти починають висказувати свої
припущення, що це може значити, ведучий підводить до того, що книги потрібно
поставити за алфавітом по авторах)
Ведучий: Книги за алфавітом! Ну звичайно – це просто! А які
книги? Я гадаю нам потрібно знайти якусь поличку, яка б відрізнялася від інших!
Ходімо шукати, вся бібліотека до наших послуг!
(Голосно лунає страшний голос)
Голос: -
Стійте! Ви повинні знати правила!)
Ведучий: -
О, які ще правила?
Голос: Правила
поведінки в бібліотеці!
Ведучий:
Діти, давайте пригадаємо як потрібно себе поводити в бібліотеці:
·
Не
бігати, не штовхатися.
·
Не кричати, не говорити голосно.
·
Не заходити
за стелажі, не спитавши дозволу.
·
Давайте
будемо поважати один одного та людей, які тут працюють і відвідують бібліотеку.
Голос: -
Виконуйте правила, будьте чемні і дружні і нехай вам щастить! Я за вами
слідкуватиму!
Завдання «Іди по слідах»
В кабінеті заховано копію сторінки з книги
«Вікно до собаки» Галини Ткачук. Аркуш складений і закріплений десь на поличці,
до нього вказують сліди собаки. Ця книга знаходиться на виставці у холі. Діти
повинні це згадати та відшукати сторінку, де вкладено наступне завдання.
Завдання
«Книжковий шифр»
На папері, вкладеному в книгу «Вікно до собаки» написано
назву книги «Хочеш бути моїм другом?» (К. Шьоне, Н. Гунтесрайнер), та шифр:
номер сторінки, номер рядка, номер букви. З букв, які потрібно виписати –
складається підказка, де написано: «у Алли Валентинівни»
Завдання
«Ребуси».
А.В. дає декілька картинок з простими ребусами. Потім
складніше.
Голос: Хочете
підказку?
Діти: Так!
Голос:
Знайдіть конверт, в ньому завдання. Але пам’ятайте: один конверт – одна
підказка!
В підказках - правила розгадування ребусів. Діти отримують підказки за виконання наступних
завдань:
1. Вгадати заховане слово: ведучий читає текст, де
повторюється якесь слово, але замість нього промовляє якесь зовсім інше смішне,
наприклад «фіксік» або ім’я когось з команди чи назву команди, яку обрали для
себе гравці. Заховане слово також може
мати якийсь смисл – назва книги, свята чи ім’я.
2. Команда обирає гравця (чи декілька гравців), якому
ведучій потай повідомляє слово, яке той повинен показати без слів.
3. Дається 5 хвилин, щоб зателефонувати знайомому,
розказати йому, та отримати підказу для вирішення ребусу. Якщо команда зможе додзвонитися
і швидко та зрозуміло розповісти все, то може отримати одразу дві підказки: від
розумного друга та від ведучого.
4. Залишається один найрозумніший гравець, який повинен
отримавши підказку сам вирішити ребус.
Найактивніші гравці отримують бонуси.
Завдання
«Пазли»
Потім А.В. дає пазли, де на звороті фотографія двері, яку
потрібно відкрити, з написом: «Знайди ключ - відкрий ці двері»
Ведуча: А
де ж шукати ключа? Давайте повернемося до нашого книжкового штабу, може
знайдемо там якусь підказку.
Завдання
На виставці знаходять книжку «39 ключів» П. Карман. Там
вкладений аркуш: «Там, де багато газет.»
Завдання
«В якій коробці ключ?»
На поличках
стоять декілька яскравих коробок і на столах лежать газети і записка: «Я сховав
ключ в одну з різнокольорових коробок. Щоб не забути в яку саме, я зробив собі
підказку. В інших коробках – бомби, не торкатися їх!». (Якщо діти самі не
здогадаються, то підказати: Хтось вирізав букви з газети. Яке слово складається
з вирізаних букв?)
Після того як знайдено ключ і двері (в закритий фонд)
відкривають двері. Там з книг складена гірка, під якою коробка, в коробці
книга. Там написано: «Це найкращий мій скарб: нова, ще ні ким не прочитана
книга. Ви станете першими її читачами. Нехай вона стане тими дверима, які
поведуть вас учудовий книжковий світ повний мудрості та пригод, чудес і порад.
Бібліотечний ДУХ»
Ведуча: Дякуємо
тобі Бібліотечний Дух. Це була цікава гра. Вам сподобалося, діти?
Діти: Так!
Голос: Приходьте
частіше, бо мені одиноко і сумно без вас.
Ведуча: Хто хоче почитати книгу, яку ми з вами отримали від
Бібліотечного ДУХУ, можете її почитати тут. Додому можете взяти книги з
виставки в фойє, або в дитячому відділі. Обов’язково потрібно підійти і записати
її. На цьому наша сьогоднішня пригода закінчена. Усім дякую!
Комментариев нет:
Отправить комментарий