РОБОТА З БІБЛІОТЕЧНИМ АКТИВОМ
Активіст - це:
- гарний читач, читає на різноманітні теми;
- часто буває у бібліотеці;
- береже книжки;
- допомагає товаришам вибрати книгу;
- намагається привернути до читання нових читачів;
- бере участь у підготовці та проведенні бібліотечних заходів;
- слідкує за порядком у бібліотеці;
- допомагає бібліотекарю у роботі.
Велику роль у щоденній праці бібліотеки відіграє актив читачів. Він дуже
полегшує нашу роботу. Члени бібліотечного активу – це найактивніші читачі, які
не тільки часто відвідують бібліотеку, а й допомагають у різних напрямках роботи.
Перед тим, як запросити дітей до бібліотечного активу, добре вивчали своїх читачів, їх інтереси,
здібності, можливості. А вже на основі висновків пропонували дітям такі види
діяльності, де б ці учні розкрили свої таланти та здібності, які б задовольнили
їх інтереси, розширили їх світогляд. На першому етапі роботи з активом склалось
таке враження, що діти тільки заважають працювати й ускладнюють працю. Але коли
стан згуртування дітей і навчання їх різним формам бібліотечної роботи був
позаду, то зрозуміли: кращих помічників
знайти неможливо.
Участь в роботі бібліотечного активу наповнює вільний час
школярів корисними справами, розширює їх світогляд. Розробляючи схему
бібліотечного активу враховували вікові особливості дітей, їх
інтереси, творчі здібності.
Склад адміністрації активу:
Фенько Дарина (голова активу)
Чирва Ольга (замісник голови активу)
Саган Тетяна (секретар)
Лекторська
група:
1. Гаманець
Максим
2. Зельона Анна
Ця група займається підготовкою і проведенням бесід, вікторин, квестів, роблять оголошення по класах про проведення бібліотечних заходів
2. Зельона Анна
Ця група займається підготовкою і проведенням бесід, вікторин, квестів, роблять оголошення по класах про проведення бібліотечних заходів
Група по роботі з формулярами:
1. Гвоздецька
Каріна
2. Гвоздецька Альбіна
2. Гвоздецька Альбіна
Ця група під наглядом бібліотекаря рокладає формуляри по класах, виявляє боржників, виписує їх в списки, допомагає в роботі по аналізу читацьких формулярів.
Група по роботі на абонементі:
1. Романенко
Ярина
2. Нартенко Яна
2. Нартенко Яна
Ця група слідкує за порядком і
розстановкою книг за розділами і в алфавітному порядку. Допомагає роздавати та збирати підручники .
Група по
оформленню матеріалів:
1. Романенко
Євген
2. Кучеренко Софія
2. Кучеренко Софія
Ця група допомагає в написанні оголошень, заголовків виставок та випусків газет.
Група по операції “Бережи, книги!”
1. Геращенко
Яна
3. Богославець Ірина
3. Богославець Ірина
Ця група спільно з бібліотекарями і
членами ради школи проводить рейди по перевірці підручників, аналізує
результати цих рейдів, вивішує листівки з результатами.
В певний день тижня (понеділок)
бібліотечний актив збирається в бібліотеці, де обговорює плани своєї роботи:
бесіди, робота з боржниками, участь у заходах, які проводить наша бібліотека.
Одним із головних завдань активу є збереження та ремонт книг.
Мета і завдання бібліотечного активу:
Мета. Об'єднати учнів школи навколо бібліотеки
та книг з метою проведення різних заходів, спрямованих на добрі та корисні
справи, організацію змістовного дозвілля.
Завдання. Виховувати
в учнів любов, повагу та дбайливе ставлення до книги; навчати дітей роботі з
книгою; розвивати художній смак дітей, збагачувати мову; розширювати кругозір
учнів; навчати учнів вільно спілкуватися.
План роботи активу бібілотеки на 2019-2020
н.р.
Вересень
|
Сформувати актив бібліотеки. Обговорення плану роботи, розподіл обовязків.
|
Жовтень
|
Заняття "Методика розташування літератури. Система класифікації
літератури."
|
Листопад
|
Заняття "Читацький формуляр. Методика ведення"
Рейд-перевірка стану збереження підручників.
|
Грудень
|
Заняття "Збереження літератури. Книжкова лікарня"
|
Січень
|
Заняття "Методика роботи в читальному залі. Бібліографічні
довідки"
|
Лютий
|
Заняття "Технічна обробка літератури. Розстановка фонду". Повторна
Рейд-перевірка стану збереження підручників на усунення зауважень.
|
Березень
|
Консультація "Методика перевірки літератури, підручників". Підготовка
до Тижня дитячого читання.
|
Квітень
|
Обмін думками щодо читання
Рейд-перевірка стану збереження підручників.
|
Травень
|
Підсумки роботи за рік.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий